Vill du reklamera en vara?
Hur gör jag för att reklamera en vara?
Eftersom kvalitet och säkerhet är viktigt för oss är vi tacksamma över att få kännedom om felaktigheter och synpunkter.
Maila in din reklamationen till info@hemglass.se
Vi behöver få in följande information för att kunna hantera ärendet:
1. Vilken produkt det gäller
2. Varför den önskas reklameras
3. Vilken ort produkten köptes på
4. Betalningsbevis på produkten t.ex. kvitto eller skärmbild från en swishbetalning
5. Batch-numret på kartongen, det är ett datum och tidpunkt när glassen har producerats (Ex på batch-nr är: 30.03.2024 11:45)
6. En postadress till dig och ditt fullständiga namn
Vi tar även gärna emot bilder på produkten.
När vi har fått in ditt reklamationsärende kommer vi att undersöka vad som blivit fel och vid godkänd reklamation kompensera er för ert inköp i form av presentcheckar.
Eller alternativet att ni spar kartongen med resten av glassarna eller produkten i frysen och går tillbaka till glassbilen och får varan utbytt.
Här kan ni hitta nästa tur!